Geri
YARDIM
Sipariş
  • Pijamadeposu.com.tr'den nasıl sipariş verebilirim?

    Pijamadeposu.com.tr'den nasıl sipariş verebilirim?


    Pijamadeposu.com.tr’den sipariş vermek çok kolay. Yapmanız gerekenler; Satın almak istediğiniz ürünü / ürünleri sepetinize ekleyin, sepetinizden "Satın al" tuşu ile bir sonraki aşamaya geçin, devamında ''Adres Bilgilerinizi'' eksiksiz doldurduktan sonra "Ödeme Bilgileri" aşamasına ilerleyerek ödeme türünüzü seçip siparişinizi tamamlayabilirsiniz.
  • Sipariş verirken nelere dikkat etmeliyim?

    Sipariş verirken nelere dikkat etmeliyim?


    Siparişinizi oluştururken lütfen ''Adres Bilgileri'' kısmını ve telefon numaranızı tam olarak giriniz. Sipariş sonrası aşamaları bilgilendirmek amacıyla size ulaşmamız önem taşımaktadır. Telefonla ulaşamadığımız durumlarda e-posta ile iletişime geçmekteyiz. Ayrıca siparişlerinizin size vaktinde ulaşması açısından bilgilerinizi tam olarak doldurmanızı rica ediyoruz.
  • Sipariş teslimat adresimi değiştirmek istiyorum, nasıl yapabilirim?

    Sipariş teslimat adresimi değiştirmek istiyorum, nasıl yapabilirim?


    Sipariş formunda belirlediğiniz teslimat adresiniz sadece siparişiniz henüz hazırlanırken değiştirilebilir. Bunun için ''İLETİŞİM'' bölümünden bize ulaşmanız yeterlidir. Ürününüz kargoya verildikten sonra teslimat adresi değişikliği maalesef yapılamaz.
  • Siparişimin durumunu nasıl takip edebilirim?

    Siparişimin durumunu nasıl takip edebilirim?


    ‘Hesabım’ sayfasında yer alan ‘Siparişlerim’ seçeneğine tıklayarak siparişinizin hangi aşamada olduğu hakkında gerekli tüm bilgiye ulaşabilirsiniz. Kargolanan ürünün bilgisi mail ve sms olarak tarafınıza iletilmektedir. Sayfamızın sağ üst kısmında bulunan ''Kargo takip'' bölümüne kargo takip numaranızı girerek ürününüzü takip edebilirsiniz.
  • Siparişimde ürün ekleme / ürün çıkarma işlemi yapabilir miyim?

    Siparişimde ürün ekleme / ürün çıkarma işlemi yapabilir miyim?


    ‘Sepetim’ sayfasından "Alışverişe devam et" linkine tıklayarak sepetinize dilediğiniz kadar ürün ekleye bilirsiniz. Sepetinizden ürün çıkarmak için ‘Sepetim’ sayfasında ürünlerin karşısındaki ‘X’ işaretine tıklamanız yeterlidir.
  • Siparişimde değişiklik yaptırabilir miyim?

    Siparişimde değişiklik yaptırabilir miyim?


    Siparişinizde değişiklik yaptırmanız için, siparişiniz henüz kargoya verilmediyse ''İLETİŞİM'' bölümünden bize ulaşarak ürün değişikliği talebinizi bize iletmenizi rica ederiz. Eğer siparişiniz kargoya teslim edilmişse, ürün elinize ulaştıktan sonra iade/değişim hakkınızı kullanarak dilediğiniz ürünü sipariş edebilirsiniz.
  • Satın almak istediğim ürün / renk / beden tükendiğinde tekrar satışa çıkar mı?

    Satın almak istediğim ürün / renk / beden tükendiğinde tekrar satışa çıkar mı?


    Eğer satın almak istediğiniz ürün / renk / beden sitemizde tükenmiş olarak gözüküyor ise ''İLETİŞİM'' bölümünden bize ulaşarak isteğinizi bize iletmenizi rica ederiz, kısa süre içerisinde size konu hakkında geri dönüş yapılacaktır.
Ödeme Seçekleri ve Güvenli Ödeme
  • Ödememi hangi şekillerde yapabilirim?

    Ödememi hangi şekillerde yapabilirim?


    Ödemelerinizi 4 farklı şekilde yapabilirsiniz. Kredi kartı , Banka kartı, Kapıda nakit ödeme ve Kapıda kredi kartı ile ödeme yapabilirsiniz. Detaylı bilgi için Sitemizin alt kısmındaki ''KULLANICI REHBERİ'' bölümünden 'Ödeme seçeneklerini' detaylı inceleye bilirsiniz.
  • Aldığım ürünlerin fiyatlarına KDV dahil midir?

    Aldığım ürünlerin fiyatlarına KDV dahil midir?


    Pijamadeposu.com.tr'de bütün ürünlerin satış fiyatına KDV (Katma Değer Vergisi) dahil edilmiştir.
  • Kredi kartı bilgilerini kaydediyor musunuz?

    Kredi kartı bilgilerini kaydediyor musunuz?


    Müşterilerin Kredi Kartı Bilgileri sistemimizde KESİNLİKLE tutulmamaktadır.
  • Kredi kartı ile alışverişte kart ve kişisel bilgilerimin güvenliğinden nasıl emin olabilirim?

    Kredi kartı ile alışverişte kart ve kişisel bilgilerimin güvenliğinden nasıl emin olabilirim?


    Tüm kredi kartı ve kişisel bilgileriniz, dünya çapında güvenlik ve gizlilik standardı olan 256 bit SSL sistemi ile şifrelenerek bankaya gönderilir. Bu şekilde, internet üzerindeki dolaşımları sırasında herhangi bir şekilde bu bilgilerinizin istenilmeyen kişi veya kurumlar tarafından ele geçirilmesi önlenir.
Değişim ve İade
  • Satın aldığım ürünü nasıl değiştirebilirim?

    Satın aldığım ürünü nasıl değiştirebilirim?


    Öncelikle yapmanız gereken ''İLETİŞİM'' bölümünden bize ulaşarak istediğin beden veya ürünün stoklarımızda var olup olmadığıını öğrenmek, eğer varsa değişim işlemini gerçekleştirmek istediğinizden haberdar etmektir. Devamında değiştirmek istediğiniz ürünü; orijinal kutusu ve ambalajı, faturanızın alt kısmında bulunan iade/değişim formunu eksiksiz doldurarak ve imzalayarak Yurtiçi Kargo aracılığıyla karşı ödemeli olarak tarafımıza göndermeniz gerekmektedir.Diğer kargo firmalarıyla gönderilen ürünlerin kargo ücreti göndericiye aittir.
  • Satın aldığım ürünü nasıl iade edebilirim?

    Satın aldığım ürünü nasıl iade edebilirim?


    İade etmek istediğiniz ürünü; orijinal kutusu ve ambalajı, faturanızın alt kısmında bulunan iade/deşişim formunu eksiksiz doldurarak ve imzalayarak (385 Sayılı Vergi Usul Kanunu uyarınca, iade işlemlerinizin gerçekleşmesi için iade formu doldurulmuş ve imzalanmış olmalıdır) Yurtiçi Kargo aracılığıyla, karşı ödemeli olarak tarafımıza göndermeniz gerekmektedir.Diğer kargo firmalarıyla gönderilen ürünlerin kargo ücreti göndericiye aittir.
  • İade etme süresi kaç gündür?

    İade etme süresi kaç gündür?


    Tüketici Kanunun da yer alan Sebep Göstermeden Cayma hakkı sadece ürünü teslim aldığınız günü takip eden ilk 14 günü içermektedir. Üründeki herhangi bir kusurdan dolayı iade etmek istediğiniz de ise bu süre 30 güne dek uzamaktadır. İadeniz Pijamadeposu.com.tr'nin personeli tarafından yapılacak inceleme ve kalite kontrol işlemlerinden sonra sizlere dönüş yapılacaktır. İadeniz onaylandıktan sonra ürün ücreti, irtibat numaranızdan sizlere ulaşıldığı takdirde en geç (10) iş günü içerisinde iade edilir.
  • İade işleminden ne kadar zaman sonra geri ödeme hesabıma yansır?

    İade işleminden ne kadar zaman sonra geri ödeme hesabıma yansır?


    İade edilen ürün bize ulaştığı andan itibaren 24 saat içerisinde geri ödeme süreciniz başlar.

    Kredi kartı ile ödeme:

    Kredi kartı ile yapılan alışverişlerin iadesinde bankanızın durumuna göre 1-3 iş günü içerisinde hesabınıza geçer. Bankalarınız tarafından belirlenmiş prosedüre göre, paranızın iadesi ödemenizi gerçekleştirdiğiniz şekilde yapılmaktadır. Ödemenizi taksitli yaptıysanız, paranızın iadesi taksit adedine bölünerek kredi kartınıza iade edilir.

    Kapıda Nakit ödeme:

    İade ürün bedeli, ürünler depomuza ulaştığı andan itibaren, ürünün iade şartlarına uygunluğu kontrol edilerek, hesabınıza iade edilir. İade işlemlerinizin hızlı bir şekilde tamamlanması için şahsınıza ait banka adı, banka hesap numarası ile IBAN bilgilerinizi de tarafımıza iletmenizi rica ederiz.

    EFT/Havale;

    Ödemenizi havale EFT/Havale ile gerçekleştirdiyseniz, iade işlemlerinizin hızlı bir şekilde tamamlanması için şahsınıza ait banka adı, banka hesap numarası ile IBAN bilgilerinizi de tarafımıza iletmenizi rica ederiz.
  • İade ve değişim koşulları nelerdir?

    İade ve değişim koşulları nelerdir?


    Pijamadeposu.com.tr' den satın almış olduğunuz ürünlerin ambalajını tahrip etmeden, ürüne zarar vermeden, kullanmadan, teslimat tarihinden itibaren en geç on dört (14) gün içerisinde faturanızın alt kısmındaki iade ve değişim formunu eksiksiz olarak doldurup , teslim aldığınız şekli ile ve bize ulaşması esnasında zarar görmeyecek şekilde paketleyerek Yurtiçi Kargo ile karşı ödemeli olarak iade edebilirsiniz. Diğer kargo firmalarıyla gönderilen ürünlerin kargo ücreti göndericiye aittir.

    Ayrıca İade süresi dolan, faturasız, etiketsiz, kullanılmış ve tekrar satılabilirlik özelliğini kaybetmiş ya da hasar görmüş ürünlerin iade ve değişimi kabul edilmeyecek ve size karşı ödemeli olarak geri gönderilecektir.
  • Ürünü hangi adrese göndereceğim?

    Ürünü hangi adrese göndereceğim?


    Piajamadeposu.com.tr adres bilgileri:

    Hobyar Mahallesi Hocahanı Sokak Akhan No: 8/113(56) Fatih / İstanbul
  • Siparişimin ödemesini kredi kartlı ile taksitli olarak gerçekleştirdim, ürün bedeli iadesi de taksitli mi olacak?

    Siparişimin ödemesini kredi kartlı ile taksitli olarak gerçekleştirdim, ürün bedeli iadesi de taksitli mi olacak?


    Bankalarınız tarafından belirlenmiş prosedüre göre, paranızın iadesi ödemenizi gerçekleştirdiğiniz şekilde yapılmaktadır. Taksitli ise taksit adedi kadar bölünerek her ay kredi kartınıza iade edilir.
Kampanya ve İndirimler
  • Birden fazla indirim kodunu birlikte kullanabilir miyim?

    Birden fazla indirim kodunu birlikte kullanabilir miyim?


    Maalesef bir siparişte birden fazla indirim kodu kullanılmamaktadır.
  • Kampanyaları ve/veya indirim kodlarını birleştirebilir miyim?

    Kampanyaları ve/veya indirim kodlarını birleştirebilir miyim?


    Maalesef bir kampanya başka kampanya ve/veya indirim koduyla birleştirilemez.
  • Güncel kampanyalarınızı nasıl takip edebilirim?

    Güncel kampanyalarınızı nasıl takip edebilirim?


    Sitemizin alt kısmında yer alan "Kampanyalar" seçeneğine tıklayarak güncel kampanyalarımıza ulaşabilirsiniz, Pijamadeposu.com.tr sosyal ağ hesapları (Twitter, Facebook, Pinterest, Instagram) aracılığıyla takip ederek veya sitemizin alt kısmındaki E-bülten bölümüne e-posta adresinizi yazıp ''Abone ol'' butonuna tıklayarak güncel kampanyalardan anında haberdar olabilirsiniz.
  • İndirim kodunu nasıl kullanabilirim?

    İndirim kodunu nasıl kullanabilirim?


    İndirim kodunuzu kullanmak için ‘Sepetim’ sayfasının sol alt kısmında yer alan "Kupon kodu kullan" seçeneğine tıklayarak kodunuzu girmeniz yeterli olacaktır. Kodu uygula butonuna tıkladığınızda indirim miktarı toplam sepet tutarından anında düşecektir.
Üyelik
  • Üyelik ücretli midir?

    Nasıl üye olurum?


    Pijamadeposu.com.tr' ye üye olmak tamamen ücretsizdir.
  • Nasıl üye olurum?

    Nasıl üye olurum?


    Pijamadeposu.com.tr' ye üye olmanız için ana sayfamızın sağ üst kısmında yer alan ''Giriş / Üye ol'' seçeneğine tıklayarak gerekli bilgileri doldurmanız yeterlidir. Dilerseniz sitemize Facebook ile de bağlana bilirsiniz, bunun için yapmanız gereken üyelik sayfasında yer alan "Facebook ile Bağlan" butonuna tıklamaktır.
  • Şifremi nasıl değiştirebilirim?

    Şifremi nasıl değiştirebilirim?


    "Hesabım" sayfasında yer alan ''Hesap bilgisi'' seçeneğine tıklayarak "Şifre Değiştir" sekmesinden şifrenizi güncelleyebilirsiniz.
  • Şifremi unuttum, ne yapabilirim?

    Şifremi unuttum, ne yapabilirim?


    Yapmanız gereken ''Giriş / Üye ol'' sayfasındaki ilgili alana e-posta adresinizi yazıp, devamında "Şifremi Unuttum" tuşuna tıklamanızdır. Böylelikle yeni şifrenize e-posta adresinizden ulaşabilirsiniz.
  • Üyelik bilgilerimi nasıl güncelleyebilirim?

    Üyelik bilgilerimi nasıl güncelleyebilirim?


    “Hesabım” sayfasında yer alan "Hesap Kontrol Paneli" seçeneğine tıklayıp üyelik bilgilerinizi kolayca güncelleyebilirsiniz.
  • Üyelik bilgilerimi neden güncellemeliyim?

    Üyelik bilgilerimi neden güncellemeliyim?


    Pijamadeposu.com.tr'deki üyelik bilgilerinizin güncel ve doğru olması yenilikler, indirimler ve kampanyalar hakkında gönderilen bilgilendirmelerin size hızlı ve doğru bir şekilde ulaşmasını, ayrıca adres detaylarının güncel olması verdiğiniz siparişlerin doğru adrese ve zamanında ulaşmasını sağlar.
Kargo ve Teslimat
  • Kargo ücretli mi?

    Kargo ücretli mi?


    Türkiye sınırları içerisinde 100 TL üzeri alışverişinizde kargo ücretsiz olarak tarafınıza günderilecektir. 100 TL altında yapacağınız alışverişte kargo ücreti 6,99 TL'dir.
  • Siparişim bana kaç günde ulaşır?

    Siparişim bana kaç günde ulaşır?


    Türkiye sınırları içerisindeyseniz siparişiniz ortalama 2-3 iş günü içerisinde size ulaşmış olacaktır. Bu zamanlama lojistik firmasının bölgenize ulaşımına bağlı olarak değişkenlik gösterebilir.
  • Siparişimin kargo sürecini nasıl takip edebilirim?

    Siparişimin kargo sürecini nasıl takip edebilirim?


    Siparişiniz kargoya teslim edildikten sonra, kargo takip numarası ve tıklayarak kargonuz hakkında detaylı bilgi alabileceğiniz kargo takip linki sms ve e-posta ile tarafınıza gönderilecektir.
  • Kargo firması bana ulaşamazsa ne olur?

    Kargo firması bana ulaşamazsa ne olur?


    Kargo firması, teslimat adresi olarak belirtmiş olduğunuz adreste size ulaşamazsa, adresinize üzerinde irtibata geçebileceğiniz telefon, adres bilgileri bulunan bir "Haber Bildirim Kâğıdı" bırakacaktır. Bu numaraları arayarak paketinizle ilgili bilgi alabilirsiniz. Yutiçi Kargo mesai saatleri Hafta içi 8:30 - 20:00, Cumartesi 8:30 - 13:00.
  • Hangi Kargo şirketi ile çalışıyorsunuz?

    Hangi Kargo şirketi ile çalışıyorsunuz?


    Pijamadeposu.com.tr olarak Yurtiçi kargo ile çalışmaktayız.
  • Siparişimin teslimatı sırasında nelere dikkat etmeliyim?

    Siparişimin teslimatı sırasında nelere dikkat etmeliyim?


    Siparişiniz elinize ulaştığında kargo görevlisi yanınızdayken kargo paketini kontrol etmenizi rica ederiz. Eğer kargo paketinde bir hasar bulunuyorsa veya gönderilen ürün sipariş ettiğiniz ürün ile farklılık gösteriyorsa, paketi teslim almayarak ve kargo görevlisine tutanak hazırlatarak doğrudan bize geri göndermenizi rica ederiz. İade işleminiz gerçekleştikten sonra siparişiniz yeniden hazırlanarak size gönderilecektir.
  • Teslimat adresimi değiştirebilir miyim?

    Teslimat adresimi değiştirebilir miyim?


    Siparişiniz henüz kargoya verilmediyse ''İLETİŞİM'' bölümünden bize ulaşarak Teslimat adresini bize iletmeniz gerekmektedir.
  • Ürünü iade ettiğimde kapıda ödeme hizmet bedeli geri ödenecek mi?

    Ürünü iade ettiğimde kapıda ödeme hizmet bedeli geri ödenecek mi?


    Kapıda ödeme hizmet bedeli, Pijamadeposu.com.tr'den bağımsız olarak Yurtiçi Kargo şirketi tarafından tahsil edildiğinden iade tutarına dahil edilmemektedir.
E-Bülten
  • E-Bülten almak istiyorum ne yapmam gerekiyor?

    E-Bülten almak istiyorum ne yapmam gerekiyor?


    Sitemizin alt kısmındaki E-Bülten bölümüne e-posta adresinizi yazıp ''Abone ol'' butonuna tıklayarak güncel kampanyalardan anında haberdar olabilirsiniz. Güncel kampanyalar ve diğer bilgilerin yer aldığı bültenler ile beraber Pijamadeposu.com.tr'den en son haberler de e-posta kutunuza düşecektir.
  • E-Bülten üyeliğimi iptal etmek için ne yapmam gerekiyor ?

    E-bülten üyeliğimi iptal etmek için ne yapmam gerekiyor ?


    E-Bülten aboneliğinizi İptal etmek için, ''Hesabım'' sayfasındaki ''Bülten Aboneliği'' seçeneğine tıkladıktan sonra ''Genel Abonelik'' seçeneğindeki tiki kaldırıp 'Kaydet' butonuna tıklamanız yeterli olacaktır.
  • E-bülten almayı iptal etmeme rağmen hala geliyor, ne yapmam gerekiyor?

    E-Bülten almayı iptal etmeme rağmen hala geliyor, ne yapmam gerekiyor?


    Böyle bir durumla karşılaştıysanız ‘İletişim’ sayfasından e-posta yolu ile bizimle iletişime geçmenizi rica ederiz.
Diğer
  • Ürünlerinizin orijinal mi?

    Ürünlerinizin orijinal mi?


    Pijamadeposu.com.tr'den aldığınız her ürün %100 orijinaldir ve üretici firmanın garantisi altındadır. Satışı yapılan ürünlerimiz üretici firmalardan temin edilmektedir. Her ürünün üzerinde yetkili tedarikçi firmaya ait bandrol ve bilgiler bulunmaktadır.
  • Sepette ürün bekleme süresi ne kadardır?

    Sepette ürün bekleme süresi ne kadardır?


    Pijamadeposu.com.tr'de sepete eklenen ürünler, müşteri tarafından sepetten çıkarılmadığı taktirde 120 dakika sepette tutumaktadır.
  • Size nasıl ulaşabilirim?

    Size nasıl ulaşabilirim?


    İletişim bilgileri

    Herhangi bir soru, şikayet ve görüş bildirmek istediğiniz takdirde destek@pijamadeposu.com.tr adresine e-posta atabilir veya 0 (850) 840 84 83 numaralı telefondan bizlere ulaşabilirsiniz.